مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

50
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

31
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدلی برای خط مشی گذاری تبلیغات گردشگری در سطح کلان: رویکردی آمیخته (وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران)

صفحات

 صفحه شروع 17 | صفحه پایان 34

چکیده

 از مهم ترین چالش های کنونی مدیران تصمیم گیری و سیاست گذاری در زمینه تبلیغات است. حوزه خط مشی گذاری, با توجه به این که تصمیمات بیشتر خط مشی گذاران را تحت تاثیر قرار می دهد, بسیار حایز اهمیت است. بنابراین, هدف پژوهش حاضر ارایه مدلی از خط مشی گذاری تبلیغات گردشگری با تاکید بر نقش سازمان های دولتی است. مورد مطالعه این پژوهش وزارت میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران و رویکرد پژوهش آمیخته است. در بخش کیفی, از راهبرد داده بنیاد استفاده شده است. در بخش کمی, از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری به وسیله نرم افزار Smart-PLS برای تجزیه وتحلیل داده ها استفاده شده است. درنهایت, خط مشی گذاری تبلیغات, در سطح کلان, براساس مفاهیم به دست آمده در هفت بعد هدف گذاری, منابع و ابزارها, عوامل اداری, بازیگران اجرای خط مشی, شرایط محیطی, شخصیت مجریان و مهارت های مجریان دسته بندی شد. یافته های حاصل از بخش کمی پژوهش به وسیله آزمون GOF به دست آمد که مدل استخراجی را تایید می کند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محمدی مقدم، مریم، مقامی دولت آباد، مهری، قلی پور، آرین، و قربانی پاجی، عقیل. (1400). طراحی مدلی برای خط مشی گذاری تبلیغات گردشگری در سطح کلان: رویکردی آمیخته (وزارت میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران). گردشگری و توسعه، 10(3 )، 17-34. SID. https://sid.ir/paper/1044846/fa

    Vancouver: کپی

    محمدی مقدم مریم، مقامی دولت آباد مهری، قلی پور آرین، قربانی پاجی عقیل. طراحی مدلی برای خط مشی گذاری تبلیغات گردشگری در سطح کلان: رویکردی آمیخته (وزارت میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران). گردشگری و توسعه[Internet]. 1400؛10(3 ):17-34. Available from: https://sid.ir/paper/1044846/fa

    IEEE: کپی

    مریم محمدی مقدم، مهری مقامی دولت آباد، آرین قلی پور، و عقیل قربانی پاجی، “طراحی مدلی برای خط مشی گذاری تبلیغات گردشگری در سطح کلان: رویکردی آمیخته (وزارت میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران)،” گردشگری و توسعه، vol. 10، no. 3 ، pp. 17–34، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1044846/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button