APA:
کپیسعیدااردکانی، سعید، کنجکاومنفرد، امیررضا، و ضرابخانه، فرزانه. (1400). تاثیر امضای برند در شهرت و عملکرد برند با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند. گردشگری و توسعه، 10(3 )، 69-80. SID. https://sid.ir/paper/1044851/fa
Vancouver:
کپیسعیدااردکانی سعید، کنجکاومنفرد امیررضا، ضرابخانه فرزانه. تاثیر امضای برند در شهرت و عملکرد برند با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند. گردشگری و توسعه[Internet]. 1400؛10(3 ):69-80. Available from: https://sid.ir/paper/1044851/fa
IEEE:
کپیسعید سعیدااردکانی، امیررضا کنجکاومنفرد، و فرزانه ضرابخانه، “تاثیر امضای برند در شهرت و عملکرد برند با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند،” گردشگری و توسعه، vol. 10، no. 3 ، pp. 69–80، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1044851/fa