مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

62
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

49
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

پیامدهای مشارکت مشتری به منظور خلق محصولات جدید در صنعت گردشگری

صفحات

 صفحه شروع 229 | صفحه پایان 245

چکیده

 هدف از انجام این پژوهش بررسی پیامدهای مشارکت مشتری به منظور خلق محصولات جدید در صنعت گردشگری است. با توجه به پیشینه تحقیق و مطالعات پژوهشگران, مدل مفهومی پژوهش تدوین و فرضیه ها تعیین شده اند. در این مطالعه که از نوع پیمایشی هم بستگی و تک مقطعی است, نمونه گیری به صورت غیرتصادفی در دسترس از بین مشتریان آژانس خدمات مسافرتی شوان گشت در کردستان انجام شده است. ابزار گردآوری داده ها پرسش نامه بوده و برای تجزیه و تحلیل داده ها و بررسی فرضیه ها از روش مدل سازی معادلات ساختار استفاده شده که به این منظور نرم افزار آماری اسمارت پی ال اس به کار گرفته شده است. یافته های پژوهش تاثیر مشارکت مشتری به منظور خلق محصول جدید را بر رضایت, وفاداری, هزینه مشتریان و سرعت نوآوری مشخص کرده است. طبق نتایج به دست آمده, مشارکت مشتری از بین متغیرهای انتخاب شده بیشترین تاثیر مثبت را در رضایت گردشگران از سفر خواهد داشت و پس از آن به ترتیب بیشترین تاثیر را در وفاداری, هزینه های مشتریان و سرعت نوآوری داشته است. در این پژوهش, برای نخستین بار در ایران, پیامد های مشارکت مشتری در خلق محصول و خدمات جدید در صنعت گردشگری بررسی شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    احمدی زاد، آرمان، کفچه، پرویز، و رستمی، احسان. (1400). پیامدهای مشارکت مشتری به منظور خلق محصولات جدید در صنعت گردشگری. گردشگری و توسعه، 10(3 )، 229-245. SID. https://sid.ir/paper/1044866/fa

    Vancouver: کپی

    احمدی زاد آرمان، کفچه پرویز، رستمی احسان. پیامدهای مشارکت مشتری به منظور خلق محصولات جدید در صنعت گردشگری. گردشگری و توسعه[Internet]. 1400؛10(3 ):229-245. Available from: https://sid.ir/paper/1044866/fa

    IEEE: کپی

    آرمان احمدی زاد، پرویز کفچه، و احسان رستمی، “پیامدهای مشارکت مشتری به منظور خلق محصولات جدید در صنعت گردشگری،” گردشگری و توسعه، vol. 10، no. 3 ، pp. 229–245، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1044866/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button