مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

148
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

98
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

تحلیل مدل های کسب وکار الکترونیکی در ایران

نویسندگان

سیارپور ساینا

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 عصر دیجیتال فناوری هایی را ارائه می دهد که به همه جنبه های زندگی انسان کمک می کند و امروزه تقریباً تمام فعالیت های کاری انسان به ایمیل, اینترنت, رایانه بستگی دارد, بنابراین توسعه فناوری دیجیتال تأثیر بسزایی در تغییرات فعالیت های اقتصادی در جهان دارد. در حال حاضر شرکت هایی قادر به پایداری و توسعه اند که باتوجه به ارزیابی مداوم نیازهای بازار و ضرورت های فناوری مدل کسب وکار مناسب تری از رقبا انتخاب کنند. بنا بر نظر محققان عرصه کسب وکار, دستیابی به جایگاه رقابتی مناسب برای یک شرکت, تنها با کمک یک الگوی مناسب کسب وکار امکان پذیر است. یک مدل کسب وکار موفق, نشان دهنده, راه بهتر نسبت به گزینه های موجود است که می تواند ارزش بیشتری را به یک گروه مجزا از مشتریان پیشنهاد کرده و منافع بیشتری را به شرکت بازگرداند. موضوع تحقیق حاضر, بررسی مدل های کسب وکار الکترونیکی در ایران است. روش تحقیق, توصیفی و پیمایشی و نوع تحقیق کاربردی است. جامعه آماری تحقیق, کارشناسان و متخصصین مرتبط با کسب وکارهای الکترونیکی در شهر تهران هستند, 35 نفر به صورت نمونه گیری در دسترس, به عنوان اعضاء نمونه انتخاب شده اند. روش جمع آوری اطلاعات, کتابخانه ای و میدانی است. ابزار گردآوری آوری داده ها, پرسش نامه است که از روایی و پایایی تأیید شده برخوردار است. نتایج نشان دهنده این است که متغیرهای مورد بررسی شامل طراحی سایت, امکان چت و تبادل اطلاعات, جذابیت بصری سایت, شهرت سایت, خلاقیت, تنوع مناطق جغرافیایی, مدیریت دانش, وفاداری مشتریان, تعداد مشتریان و تنوع خدمات بر موفقیت کسب وکارهای الکترونیکی در ایران تأثیرگذار هستند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سیارپور، ساینا. (1401). تحلیل مدل های کسب وکار الکترونیکی در ایران. کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. SID. https://sid.ir/paper/1054336/fa

    Vancouver: کپی

    سیارپور ساینا. تحلیل مدل های کسب وکار الکترونیکی در ایران. 1401. Available from: https://sid.ir/paper/1054336/fa

    IEEE: کپی

    ساینا سیارپور، “تحلیل مدل های کسب وکار الکترونیکی در ایران،” presented at the کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1054336/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button