APA:
کپیعلویان، فیروزه. (1401). تأثیر مدل های یادگیری مشارکتی و همیار (TPS) و یادگیری مبتنی بر حل مسئله (PBL) بر توانایی تحلیل مباحث زیست شناسی: یک مطالعه مقطعی-تحلیلی. پژوهش در آموزش زیست شناسی، 4(1 (پیاپی 10) )، 23-34. SID. https://sid.ir/paper/1061898/fa
Vancouver:
کپیعلویان فیروزه. تأثیر مدل های یادگیری مشارکتی و همیار (TPS) و یادگیری مبتنی بر حل مسئله (PBL) بر توانایی تحلیل مباحث زیست شناسی: یک مطالعه مقطعی-تحلیلی. پژوهش در آموزش زیست شناسی[Internet]. 1401؛4(1 (پیاپی 10) ):23-34. Available from: https://sid.ir/paper/1061898/fa
IEEE:
کپیفیروزه علویان، “تأثیر مدل های یادگیری مشارکتی و همیار (TPS) و یادگیری مبتنی بر حل مسئله (PBL) بر توانایی تحلیل مباحث زیست شناسی: یک مطالعه مقطعی-تحلیلی،” پژوهش در آموزش زیست شناسی، vol. 4، no. 1 (پیاپی 10) ، pp. 23–34، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1061898/fa