مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,503
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

889
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی نحوه آموزش و ارزشیابی در کلاس های چند پایه دوره ابتدایی

نویسندگان

جهان الدینی حسین

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 کلاس های چند پایه بخش قابل توجهی از تحصیل در کشورهای در حال توسعه را تشکیل می دهد. در این کشورها, افزایش کلاس های چندپایه در نتیجه ی تلاش برای دسترسی به آموزش ابتدایی است. اما اغلب به دلیل مشکلات آموزشی, از جمله ارزشیابی نادرست در این کلاس ها, نتایج مطلوبی به دست نمی آید. در این مقاله سعی شده است ضمن اشنایی با معیارهای اساسی ارزشیابی, چند الگو برای ارزشیابی کلاس های چند پایه معرفی شود. در کلاس های چند پایه کمبود وقت یک مشکل بزرگ است. بنابراین در کلاس های چند پایه معلم یک دلیل ضروری و مهم برای در نظر گرفتن انواعی از ارزشیابی ها که مستقیما یادگیری را افزایش می دهند, دارد (کمبو وقت). نتیجه این پژوهش به تصویر کشیدن این است که چگونه باید از ارزشیابی برای بهبود یادگیری, به ویژه در کلاس های چند پایه جایی که دانش آموزان در سطوح مختلف یاد می گیرند استفاده کرد. آموزش, راهنمایی و نمونه آوری ضروری هستند اگر معلمان قادر باشند ارزشیابی را دنبال کنند که موارد ذکر شده را دشاته باشد در یادگیری داشن آموزان شان مفید خواهد بود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    جهان الدینی، حسین. (1402). بررسی نحوه آموزش و ارزشیابی در کلاس های چند پایه دوره ابتدایی. دومین کنفرانس بین المللی و سومین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری. SID. https://sid.ir/paper/1066641/fa

    Vancouver: کپی

    جهان الدینی حسین. بررسی نحوه آموزش و ارزشیابی در کلاس های چند پایه دوره ابتدایی. 1402. Available from: https://sid.ir/paper/1066641/fa

    IEEE: کپی

    حسین جهان الدینی، “بررسی نحوه آموزش و ارزشیابی در کلاس های چند پایه دوره ابتدایی،” presented at the دومین کنفرانس بین المللی و سومین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری. 1402، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1066641/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button