APA:
کپیمردوخی، دانا، هاشمی، تورج، و خانجانی، زینب. (1401). اثربخشی آموزش مهارت های هیجانی-اجتماعی بر انزوای اجتماعی و آشفتگی روانشناختی با تعدیل گری سبک های مقابله ای در نوجوانان دارای نشانه های افسردگی. روانشناسی و روانپزشکی شناخت، 9(6 )، 105-117. SID. https://sid.ir/paper/1077096/fa
Vancouver:
کپیمردوخی دانا، هاشمی تورج، خانجانی زینب. اثربخشی آموزش مهارت های هیجانی-اجتماعی بر انزوای اجتماعی و آشفتگی روانشناختی با تعدیل گری سبک های مقابله ای در نوجوانان دارای نشانه های افسردگی. روانشناسی و روانپزشکی شناخت[Internet]. 1401؛9(6 ):105-117. Available from: https://sid.ir/paper/1077096/fa
IEEE:
کپیدانا مردوخی، تورج هاشمی، و زینب خانجانی، “اثربخشی آموزش مهارت های هیجانی-اجتماعی بر انزوای اجتماعی و آشفتگی روانشناختی با تعدیل گری سبک های مقابله ای در نوجوانان دارای نشانه های افسردگی،” روانشناسی و روانپزشکی شناخت، vol. 9، no. 6 ، pp. 105–117، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1077096/fa