APA:
کپیشیرخدایی، میثم، و فقیه نصیری، بشری. (1396). تبیین نقش دلبستگی به برند در ایجاد تعهد و وفاداری مشتریان: مورد مطالعه هنر- صنعت فرش دستباف ایران. گلجام، -(31 )، 37-58. SID. https://sid.ir/paper/109102/fa
Vancouver:
کپیشیرخدایی میثم، فقیه نصیری بشری. تبیین نقش دلبستگی به برند در ایجاد تعهد و وفاداری مشتریان: مورد مطالعه هنر- صنعت فرش دستباف ایران. گلجام[Internet]. 1396؛-(31 ):37-58. Available from: https://sid.ir/paper/109102/fa
IEEE:
کپیمیثم شیرخدایی، و بشری فقیه نصیری، “تبیین نقش دلبستگی به برند در ایجاد تعهد و وفاداری مشتریان: مورد مطالعه هنر- صنعت فرش دستباف ایران،” گلجام، vol. -، no. 31 ، pp. 37–58، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/109102/fa