Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,676
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری در تبیین اثر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند

صفحات

 صفحه شروع 101 | صفحه پایان 117

چکیده

 امروزه در بازار جهانی, مارک های تجاری قوی حرف اول را می زنند؛ شاید به این دلیل که مارک های تجاری یک ابزار رابطه ای مهم برای مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت ها هستند. این پژوهش با هدف بررسی تاثیر تجربه, اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند لاستیک بارز در شهر کرمان انجام شده است. جامعه آماری در این پژوهش کلیه مصرف کنندگان لاستیک بارز در شهر کرمان بوده و برای به دست آوردن حجم نمونه از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده است. ابزار اندازه گیری و جمع آوری اطلاعات در این پژوهش پرسشنامه استاندارد بوده که برای بررسی پایایی آن از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است.تحقیق حاضر بر اساس هدف یک تحقیق کاربردی و همچنین بر اساس چگونگی به دست آوردن داده های مورد نیاز, از نوع تحقیقات توصیفی و همبستگی می باشد. برای تجزیه و تحلیل داده های پرسشنامه از آزمون های کلوموگروف - اسمینوف و تحلیل عاملی تاییدی و مدل سازی معادلات ساختاری, موجود در بسته های نرم افزاری SPSS و LISREL استفاده شده است. نتایج حاکی از آن است که تجربه, اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند لاستیک بارز در شهر کرمان تاثیر معناداری دارد. این در حالی است که تاثیر عامل وفاداری برند نسبت به سایر عوامل بیشتر بوده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    دهقانی سلطانی، مهدی، محمدی، اسفندیار، پوراشرف، یاسان اله، سایه میری، کورش، و قهری شیرین آبادی، الهه. (1392). رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری در تبیین اثر تجربه, اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند. مدیریت بازاریابی، 8(21)، 101-117. SID. https://sid.ir/paper/218994/fa

    Vancouver: کپی

    دهقانی سلطانی مهدی، محمدی اسفندیار، پوراشرف یاسان اله، سایه میری کورش، قهری شیرین آبادی الهه. رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری در تبیین اثر تجربه, اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1392؛8(21):101-117. Available from: https://sid.ir/paper/218994/fa

    IEEE: کپی

    مهدی دهقانی سلطانی، اسفندیار محمدی، یاسان اله پوراشرف، کورش سایه میری، و الهه قهری شیرین آبادی، “رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری در تبیین اثر تجربه, اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند،” مدیریت بازاریابی، vol. 8، no. 21، pp. 101–117، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218994/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی SID
    strs
    دانشگاه امام حسین
    بنیاد ملی بازیهای رایانه ای
    کلید پژوه
    ایران سرچ
    ایران سرچ
    فایل موجود نیست.
    بازگشت به بالا