APA:
کپیدهقانی سلطانی، مهدی، محمدی، اسفندیار، پوراشرف، یاسان اله، سایه میری، کورش، و قهری شیرین آبادی، الهه. (1392). رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری در تبیین اثر تجربه, اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند. مدیریت بازاریابی، 8(21)، 101-117. SID. https://sid.ir/paper/218994/fa
Vancouver:
کپیدهقانی سلطانی مهدی، محمدی اسفندیار، پوراشرف یاسان اله، سایه میری کورش، قهری شیرین آبادی الهه. رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری در تبیین اثر تجربه, اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1392؛8(21):101-117. Available from: https://sid.ir/paper/218994/fa
IEEE:
کپیمهدی دهقانی سلطانی، اسفندیار محمدی، یاسان اله پوراشرف، کورش سایه میری، و الهه قهری شیرین آبادی، “رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری در تبیین اثر تجربه, اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند،” مدیریت بازاریابی، vol. 8، no. 21، pp. 101–117، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218994/fa