APA:
کپیقاسمی ابرقویی، محمدحسن، قدمی، احمد، و امید، اطهر. (1402). مقایسه تأثیر سه روش سخنرانی, آموزش مجازی و کلاس وارونه بر میزان یادگیری, ماندگاری اطلاعات و رضایت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان. پژوهش پرستاری، 18(4 )، 36-45. SID. https://sid.ir/paper/1093692/fa
Vancouver:
کپیقاسمی ابرقویی محمدحسن، قدمی احمد، امید اطهر. مقایسه تأثیر سه روش سخنرانی, آموزش مجازی و کلاس وارونه بر میزان یادگیری, ماندگاری اطلاعات و رضایت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان. پژوهش پرستاری[Internet]. 1402؛18(4 ):36-45. Available from: https://sid.ir/paper/1093692/fa
IEEE:
کپیمحمدحسن قاسمی ابرقویی، احمد قدمی، و اطهر امید، “مقایسه تأثیر سه روش سخنرانی, آموزش مجازی و کلاس وارونه بر میزان یادگیری, ماندگاری اطلاعات و رضایت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان،” پژوهش پرستاری، vol. 18، no. 4 ، pp. 36–45، 1402، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1093692/fa