مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

79
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

74
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی شیوه های جذب دانش آموزان به درس قرآن

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

کلیدواژه

چکیده

 یکی از مهمترین و اصلی ترین مسئله که انسان را در هر دو جهان خوشبخت می کند و کلید همه موفقیت های انسان در همه اعصار است اعتقاد به خدا و پیروی کردن از دستورات او با تمسک جستن به قرآن کریم می باشد قرآن کریم همانند سپری است که انسان را در برابر مشکلات حفظ می کند. پژوهش حاضر به روش مروری کتابخانه ای انجام شده است که هدف از آن بررسی شیوه های جذب دانش آموزان به درس قرآن بود. نتایج پژوهش نشان می دهد که در آموزش قرآن کریم, در هر مرحله ای, اعم از آموزش روخوانی و روان خوانی یا مفاهیم و مانند آن, باید سعی شود که علاقه دانش آموزان نسبت به درس و کلاس افزایش یابد و شور و شوقی برای این کار در آن ها به وجود آید. این اشتیاق با راه هایی که معلم در کلاس پیش می گیرد و روش هایی که به اجرا درمی آورد, باید زیادتر شود و تا پایان درس و کلاس باقی بماند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    برزگرقاضی جهانی، محمدرضا، پزشکی، علی، آرمند، پوریا، و اسدی، اصغر. (1402). بررسی شیوه های جذب دانش آموزان به درس قرآن. همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی. SID. https://sid.ir/paper/1113344/fa

    Vancouver: کپی

    برزگرقاضی جهانی محمدرضا، پزشکی علی، آرمند پوریا، اسدی اصغر. بررسی شیوه های جذب دانش آموزان به درس قرآن. 1402. Available from: https://sid.ir/paper/1113344/fa

    IEEE: کپی

    محمدرضا برزگرقاضی جهانی، علی پزشکی، پوریا آرمند، و اصغر اسدی، “بررسی شیوه های جذب دانش آموزان به درس قرآن،” presented at the همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی. 1402، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1113344/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button