APA:
کپیفیاض، ایراندخت، همایونفرد، آنیتا، سجادی، سیدمهدی، و ساکی، رضا. (1398). نمودشناسی تفسیری افق ها, تنگناها و راهکارهای برنامه معلم پژوهنده به مثابه اقدام پژوهی بر پژوهشگری معلمان. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 15(54 )، 91-117. SID. https://sid.ir/paper/112113/fa
Vancouver:
کپیفیاض ایراندخت، همایونفرد آنیتا، سجادی سیدمهدی، ساکی رضا. نمودشناسی تفسیری افق ها, تنگناها و راهکارهای برنامه معلم پژوهنده به مثابه اقدام پژوهی بر پژوهشگری معلمان. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1398؛15(54 ):91-117. Available from: https://sid.ir/paper/112113/fa
IEEE:
کپیایراندخت فیاض، آنیتا همایونفرد، سیدمهدی سجادی، و رضا ساکی، “نمودشناسی تفسیری افق ها, تنگناها و راهکارهای برنامه معلم پژوهنده به مثابه اقدام پژوهی بر پژوهشگری معلمان،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 15، no. 54 ، pp. 91–117، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/112113/fa