APA:
کپیبشرپور، سجاد، درودی، جواد، و محمودزاده، سپیده. (1397). نقش سیستم های مغزی رفتاری و تیپ های صبحی-عصری در پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 14(49 )، 203-220. SID. https://sid.ir/paper/112236/fa
Vancouver:
کپیبشرپور سجاد، درودی جواد، محمودزاده سپیده. نقش سیستم های مغزی رفتاری و تیپ های صبحی-عصری در پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1397؛14(49 ):203-220. Available from: https://sid.ir/paper/112236/fa
IEEE:
کپیسجاد بشرپور، جواد درودی، و سپیده محمودزاده، “نقش سیستم های مغزی رفتاری و تیپ های صبحی-عصری در پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 14، no. 49 ، pp. 203–220، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/112236/fa