APA:
کپیموسی رمضانی، سونیا. (1390). تاثیر استفاده از روش آموزش چندرسانه ای و سخنرانی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی (انگیزش درونی و بیرونی) درس عربی (3) دانش آموزان مراکز آموزش از راه دور تهران. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 7(21)، 119-144. SID. https://sid.ir/paper/112293/fa
Vancouver:
کپیموسی رمضانی سونیا. تاثیر استفاده از روش آموزش چندرسانه ای و سخنرانی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی (انگیزش درونی و بیرونی) درس عربی (3) دانش آموزان مراکز آموزش از راه دور تهران. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1390؛7(21):119-144. Available from: https://sid.ir/paper/112293/fa
IEEE:
کپیسونیا موسی رمضانی، “تاثیر استفاده از روش آموزش چندرسانه ای و سخنرانی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی (انگیزش درونی و بیرونی) درس عربی (3) دانش آموزان مراکز آموزش از راه دور تهران،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 7، no. 21، pp. 119–144، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/112293/fa