مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

33
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

23
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

استفاده از مدیریت دانش برای افزایش وفاداری مشتری در بخش مخابرات (مطالعه موردی: اداره مخابرات شهرستان امیدیه خوزستان)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 این پژوهش با هدف استفاده از مدیریت دانش برای افزایش وفاداری مشتری در بخش مخابرات و بصورت مطالعه موردی در اداره مخابرات شهرستان امیدیه خوزستان انجام پذیرفته است. تحقیق حاضر با توجه به هدف, بنیادی است و روش انجام پژوهش توصیفی–,همبستگی می باشد و از شاخه تحقیقات میدانی است. جامعه آماری پژوهش حاضر مشتریان اداره مخابرات شهرستان امیدیه خوزستان بود. حجم نمونه براساس نرم افزار G*power, 219 نفر محاسبه شد و در این پژوهش از روش نمونه گیری دردسترس استفاده شده است. داده ها در این پژوهش از طریق نرم افزار آماری 22 spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. جهت بررسی فرضیه ها از آزمون تحلیل رگرسیون استفاده شد. یافته های پژوهش بیانگر این بود که همبستگی بین نقش مدیریت دانش در افزایش وفاداری مشتریان مخابرات برابر با ٠, , 783 است و میزان ضریب تبیین رگرسیون برابر با ٠, , 780 = R2 می باشد که یعنی 3/78 درصد از تغییر در وفاداری مشتریان مربوط به مدیریت دانش است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نمازی، محسن، و تاجیک، ربابه. (1402). استفاده از مدیریت دانش برای افزایش وفاداری مشتری در بخش مخابرات (مطالعه موردی: اداره مخابرات شهرستان امیدیه خوزستان). کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. SID. https://sid.ir/paper/1127779/fa

    Vancouver: کپی

    نمازی محسن، تاجیک ربابه. استفاده از مدیریت دانش برای افزایش وفاداری مشتری در بخش مخابرات (مطالعه موردی: اداره مخابرات شهرستان امیدیه خوزستان). 1402. Available from: https://sid.ir/paper/1127779/fa

    IEEE: کپی

    محسن نمازی، و ربابه تاجیک، “استفاده از مدیریت دانش برای افزایش وفاداری مشتری در بخش مخابرات (مطالعه موردی: اداره مخابرات شهرستان امیدیه خوزستان)،” presented at the کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. 1402، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1127779/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button