این پژوهش با هدف استفاده از مدیریت دانش برای افزایش وفاداری مشتری در بخش مخابرات و بصورت مطالعه موردی در اداره مخابرات شهرستان امیدیه خوزستان انجام پذیرفته است. تحقیق حاضر با توجه به هدف، بنیادی است و روش انجام پژوهش توصیفی–,همبستگی می باشد و از شاخه تحقیقات میدانی است. جامعه آماری پژوهش حاضر مشتریان اداره مخابرات شهرستان امیدیه خوزستان بود. حجم نمونه براساس نرم افزار G*power، 219 نفر محاسبه شد و در این پژوهش از روش نمونه گیری دردسترس استفاده شده است. داده ها در این پژوهش از طریق نرم افزار آماری 22 spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. جهت بررسی فرضیه ها از آزمون تحلیل رگرسیون استفاده شد. یافته های پژوهش بیانگر این بود که همبستگی بین نقش مدیریت دانش در افزایش وفاداری مشتریان مخابرات برابر با ٠, , 783 است و میزان ضریب تبیین رگرسیون برابر با ٠, , 780 = R2 می باشد که یعنی 3/78 درصد از تغییر در وفاداری مشتریان مربوط به مدیریت دانش است.