مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

51
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

31
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی و کنکاش چگونگی ایجاد وفاداری کارکنان به سازمان ها (مورد مطالعه: سازمان های صنعت گردشگری)

نویسندگان

لوافان علی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 یکی از موارد مهم در بحث مدیریت منابع انسانی رویکرد وفاداری کارکنان در سازمان ها به ویژه سازمان های صنعت گردشگری است. صاحبان کسب و کار, مدیران ارشد و مدیران منابع انسانی برای ایجاد وفاداری کارکنان بایستی اقداماتی صورت دهند تا از ترک شغل کارکنان جلوگیری به عمل آورند و ثبات و ایستایی در جایگاه شغلی آنان ایجاد نمایند. کارکنان وفادار هیچگاه شغل خود را ترک نخواهند کرد و حتی در اثر بیماری ها و یا گرفتاری های شخصی حاضر به ترک کار خود نخواهند بود. یکی از گرفتاری ها و چالش های کنونی صنعت گردشگری, ترک شغل کارکنان و تغییرات پرسنلی در سازمان هاست. فعل و انفعال ورود و خروج کارکنان به سازمان ها باعث خدشه و آسیب رسانی به سازمان ها می گردد و از ارائه خدمات عالی و شایسته باز خواهند ماند و موجب عدم رضایتمندی مشتریان یا متقاضیان خواهند شد, نهایتا منجر به عدم استقبال و جذب مشتریان یا متقاضیان فعلی و جدید می گردند و هیچگاه نمی توان رویکرد وفاداری مشتریان یا متقاضیان را ایجاد نمود و سرانجام به عدم پیشرفت و توسعه صنعت گردشگری منجر خواهد شد. در این مقاله توصیفی, با استفاده از منابع کتابخانه ای, مقالات علمی پژوهشی, اظهارنظر کارشناسان و خبرگان و تجربه خود پژوهشگر به بررسی عوامل و اقدامات موثر جهت ایجاد دلگرمی و وفاداری کارکنان و یا عواملی که موجب عدم وفاداری کارکنان می گردد, پرداخته می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    لوافان، علی. (1402). بررسی و کنکاش چگونگی ایجاد وفاداری کارکنان به سازمان ها (مورد مطالعه: سازمان های صنعت گردشگری). کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. SID. https://sid.ir/paper/1127784/fa

    Vancouver: کپی

    لوافان علی. بررسی و کنکاش چگونگی ایجاد وفاداری کارکنان به سازمان ها (مورد مطالعه: سازمان های صنعت گردشگری). 1402. Available from: https://sid.ir/paper/1127784/fa

    IEEE: کپی

    علی لوافان، “بررسی و کنکاش چگونگی ایجاد وفاداری کارکنان به سازمان ها (مورد مطالعه: سازمان های صنعت گردشگری)،” presented at the کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. 1402، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1127784/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button