مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

269
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

98
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر شبیه سازی بر مدیریت و آموزش یادگیری دانشجویان اتاق عمل و پرستاری

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 امروزه شبیه سازی بالینی به عنوان یک تکنیک آموزشی مؤثر با فراهم آوری تجربیات بالینی در محیطی امن, به دور از ترس و ضعفهای شخصی و به واسطه فعالیتهای تعاملی, باعث ارتقای یادگیری دانشجویان می شود. از فواید این روش می توان به ارتقای ایمنی بیمار, تقویت یادگیری تعاملی, بهبود فرآیندهای تفکر انتقادی, حل مشکل, یادگیری دانشجو محوراشاره کرد. هدف این مطالعه بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر شبیه سازی SBE ) ) بر مدیریت و آموزش یادگیری دانشجویان اتاق عمل و پرستاری می باشد. در این مقاله مروری کلیدواژه های اتاق عمل, پرستاری, آموزش, مدیریت, روش شبیه سازی, برای جستجوی مقالات فارسی و انگلیسی موجود در پایگاه های اطلاعاتی PubMed, Google scholar, SID, Science Direct و Magiran در بازه ی زمانی سال های 2005-2023 میلادی استفاده شد. مقالاتی که طبق هدف مطالعه به بررسی اثربخشی آموزش به روش شبیه سازی بر مدیریت و آموزش یادگیری دانشجویان اتاق عمل و پرستاری مرتبط بودند, انتخاب و مطالعه شدند. مقالات نهایی کاملأ مرتبط با این هدف, تأثیر مثبت روش های شبیه سازی بر میزان یادگیری مهارت ها و مدیرت نقش خود در زمان ها و رویدادهای مختلف شغلی و اورژانسی, افزایش اعتماد به نفس, افزایش خودکارآمدی, کاهش خطاهای بالینی در محیط بیمارستان, کاهش استرس و اضطراب و برقرای ارتباط درست و حرفه ای با اعضای تیم را در دانشجویان پرستاری و اتاق عمل به خوبی نشان دادند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نظری، مریم، کوراوند، ندا، آزادشهرکی، فاطمه، و اسحاقی حسن آبادی، احمد. (1402). بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر شبیه سازی بر مدیریت و آموزش یادگیری دانشجویان اتاق عمل و پرستاری. همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی. SID. https://sid.ir/paper/1127822/fa

    Vancouver: کپی

    نظری مریم، کوراوند ندا، آزادشهرکی فاطمه، اسحاقی حسن آبادی احمد. بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر شبیه سازی بر مدیریت و آموزش یادگیری دانشجویان اتاق عمل و پرستاری. 1402. Available from: https://sid.ir/paper/1127822/fa

    IEEE: کپی

    مریم نظری، ندا کوراوند، فاطمه آزادشهرکی، و احمد اسحاقی حسن آبادی، “بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر شبیه سازی بر مدیریت و آموزش یادگیری دانشجویان اتاق عمل و پرستاری،” presented at the همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی. 1402، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1127822/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button