APA:
کپیسلیمانی، شیلا، علی آبادی، خدیجه، زارعی زوارکی، اسماعیل، و دلاور، علی. (1401). تاثیر تدریس مساله محور از طریق یادگیری معکوس بر توانایی سبک های حل مساله ی یادگیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 22(1 (پیاپی 85) )، 248-255. SID. https://sid.ir/paper/1127993/fa
Vancouver:
کپیسلیمانی شیلا، علی آبادی خدیجه، زارعی زوارکی اسماعیل، دلاور علی. تاثیر تدریس مساله محور از طریق یادگیری معکوس بر توانایی سبک های حل مساله ی یادگیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1401؛22(1 (پیاپی 85) ):248-255. Available from: https://sid.ir/paper/1127993/fa
IEEE:
کپیشیلا سلیمانی، خدیجه علی آبادی، اسماعیل زارعی زوارکی، و علی دلاور، “تاثیر تدریس مساله محور از طریق یادگیری معکوس بر توانایی سبک های حل مساله ی یادگیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 22، no. 1 (پیاپی 85) ، pp. 248–255، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1127993/fa