مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

21
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

6
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر اجرای برنامه آموزشی ادغام افقی دروس علوم تشریحی بر دانش جنین شناسی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام

صفحات

 صفحه شروع 256 | صفحه پایان 258

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 مقدمه: فراگیری دانش علوم پایه به کسب مهارت های تشخیصی و درمانی بهتر توسط پزشکان کمک می کند. ضرورت یک آموزش پویا در حوزه پزشکی با هدف ارتقای کیفیت آموزش در راستای تربیت پزشکان کارآمدتر همواره منجر به ارائه روش های نوین آموزشی شده است. اجرای برنامه آموزشی ادغام افقی دروس علم پایه پزشکی مصوب شصت و پنجمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی کشور در این راستا بود. . .

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محمدی، یوسف. (1401). تاثیر اجرای برنامه آموزشی ادغام افقی دروس علوم تشریحی بر دانش جنین شناسی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 22(1 (پیاپی 85) )، 256-258. SID. https://sid.ir/paper/1128002/fa

    Vancouver: کپی

    محمدی یوسف. تاثیر اجرای برنامه آموزشی ادغام افقی دروس علوم تشریحی بر دانش جنین شناسی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1401؛22(1 (پیاپی 85) ):256-258. Available from: https://sid.ir/paper/1128002/fa

    IEEE: کپی

    یوسف محمدی، “تاثیر اجرای برنامه آموزشی ادغام افقی دروس علوم تشریحی بر دانش جنین شناسی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 22، no. 1 (پیاپی 85) ، pp. 256–258، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1128002/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button