مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

174
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

48
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی عوامل مؤثر بر بازاریابی رسانه های اجتماعی در توسعه پایدار کسب و کارهای گردشگری

صفحات

 صفحه شروع 8 | صفحه پایان 21

چکیده

 تأثیر بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی بر رونق کسب و کار ها بر کسی پوشیده نیست. رسالت اصلی رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری قدرتمند, جستجوی بازار است. از این رو شرکت ها قادرند که مشتری های مورد نظرشان را از طریق کاربران خود, مطابق با درخواست کالاهای جدید از طریق سیستم آمارگیری, انتخاب کنند. از این رو هدف پژوهش حاضر, شناسایی عوامل مؤثر بر بازاریابی رسانه های اجتماعی در توسعه پایدار کسب و کارهای گردشگری برای مطالعه ی موردی شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری شهر تهران با استفاده از رویکرد نگاشت شناختی فازی می باشد. پژوهش توصیفی پیمایشی است. 43 نفر از کارمندان آژانس های خدماتی مسافرتی و گردشگری در شهر تهران, به صورت غیر تصادفی انتخاب و مصاحبه شدند. داده ها و سناریوها با استفاده از تکنیک نگاشت شناختی فازی تحلیل و مدل پژوهش با استفاده از تحلیل شبکه های اجتماعی طراحی شدند. در این راستا, عوامل متعددی دخیل هستند که از این میان عوامل استفاده از دانش و نیروی تخصصی, ارتباط بلندمدت با گردشگران و مخاطب شناسی رسانه های اجتماعی به ترتیب بیشترین اهمیت را داشتند؛ زیرا از مرکزیت بیشتری برخوردار بودند. در نهایت با استناد به نتایج به دست آمده پیشنهاداتی ارائه شد.

چندرسانه ای

  • ثبت نشده است.
  • استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button