مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

12
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

440
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارایه الگو در به کارگیری تبلیغات مدرن مبتنی بر اخلاق در ارایه خدمات موثر بر رشد و توسعه اقتصادی بانک

صفحات

 صفحه شروع 116 | صفحه پایان 122

چکیده

 زمینه: برای بانکها امروز, قدرت و توان بازاریابی مدرن یک برند سازمانی سریعا تبدیل به یکی از اهرم های مهم برای متمایز شدن و موفقیت شده است. تبلیغات بازرگانی وسیله ارتباطی با مشتریان بالقوه و بالفعل بانکهاست. هدف این تحقیق ارایه الگو در به کارگیری تبلیغات مدرن مبتنی بر اخلاق در ارایه خدمات موثر بر رشد و توسعه اقتصادی بانک صادرات بوده است. روش: در پژوهش حاضر با روش کیفی به شناسایی ابعاد و ارایه مدل پرداخته شد. جامعه آماری خبرگان و مدیران شعب بانک صادرات بود. نمونه تحقیق 10 نفر خبره بانکی بودند که با روش نمونه گیری هدفمند تا دستیابی به اشباع نظری بود. ابزار جمع آوری داده ها مصاحبه عمیق بود. در نهایت با روش تحلیل تم و بکارگیری نرم افزار maxqda متغیرهای اصلی شناسایی شدند. یافته ها: نتایج نشان داد تعداد 54 کد اولیه شناسایی شده است. سپس با جستجوی و بازبینی تم ها, 54 کد اولیه در قالب 3 مقوله اصلی و 16 مقوله فرعی دسته بندی شده اند. مقوله وفاداری مشتری با تعداد 116 کد تخصیص یافته در رتبه اول می باشد, ارتباطات اجتماعی با تعداد 69 کد در رتبه دوم می باشد. ارایه خدمات با 15 کد در رتبه سوم قرار دارد. فراونی زیرمعیارهای مربوط به هر مقوله نشان داد ارایه خدمات, مقوله فرعی برندسازی اخلاقی, در ارتباطات اجتماعی, مقوله فرعی ارتباطات اخلاق مدارانه, در وفاداری مشتری, مقوله فرعی تبلیغات و بازاریابی اخلاق مدارانه, بالاترین تکرار را به خود اختصاص داده اند. نتیجه گیری: با نگاهی به مولفه های شناسایی شده می توان بر اهمیت توجه به مولفه های اخلاقی در تبلیغات مدرن که منجر به رشد و توسعه بانک می شود پی برد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کیا، علیرضا، حمدی، کریم، و صالح اردستانی، عباس. (1402). ارایه الگو در به کارگیری تبلیغات مدرن مبتنی بر اخلاق در ارایه خدمات موثر بر رشد و توسعه اقتصادی بانک. اخلاق در علوم و فناوری، 18(1 )، 116-122. SID. https://sid.ir/paper/1137450/fa

    Vancouver: کپی

    کیا علیرضا، حمدی کریم، صالح اردستانی عباس. ارایه الگو در به کارگیری تبلیغات مدرن مبتنی بر اخلاق در ارایه خدمات موثر بر رشد و توسعه اقتصادی بانک. اخلاق در علوم و فناوری[Internet]. 1402؛18(1 ):116-122. Available from: https://sid.ir/paper/1137450/fa

    IEEE: کپی

    علیرضا کیا، کریم حمدی، و عباس صالح اردستانی، “ارایه الگو در به کارگیری تبلیغات مدرن مبتنی بر اخلاق در ارایه خدمات موثر بر رشد و توسعه اقتصادی بانک،” اخلاق در علوم و فناوری، vol. 18، no. 1 ، pp. 116–122، 1402، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1137450/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button