APA:
کپیاحمدی، اصغر، نمامیان، فرشید، اصغری صارم، علی، و قبادی لموکی، تحفه. (1402). الگوی امید مشتریان با تکیه بر اخلاق گرایی, مشتری گرایی و مدیریت کیفیت خدمات. اخلاق در علوم و فناوری، 18(1 )، 140-149. SID. https://sid.ir/paper/1137453/fa
Vancouver:
کپیاحمدی اصغر، نمامیان فرشید، اصغری صارم علی، قبادی لموکی تحفه. الگوی امید مشتریان با تکیه بر اخلاق گرایی, مشتری گرایی و مدیریت کیفیت خدمات. اخلاق در علوم و فناوری[Internet]. 1402؛18(1 ):140-149. Available from: https://sid.ir/paper/1137453/fa
IEEE:
کپیاصغر احمدی، فرشید نمامیان، علی اصغری صارم، و تحفه قبادی لموکی، “الگوی امید مشتریان با تکیه بر اخلاق گرایی, مشتری گرایی و مدیریت کیفیت خدمات،” اخلاق در علوم و فناوری، vol. 18، no. 1 ، pp. 140–149، 1402، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1137453/fa