APA:
کپیبحرینی، فرزام، حسن پور قروقچی، اسماعیل، میرابی، وحیدرضا، و رنجبر، محمدحسین. (1401). تاثیر رعایت فاکتورهای اخلاقی توسط برندها در تصمیم گیری خرید مشتریان. اخلاق در علوم و فناوری، 17(4 )، 175-181. SID. https://sid.ir/paper/1139254/fa
Vancouver:
کپیبحرینی فرزام، حسن پور قروقچی اسماعیل، میرابی وحیدرضا، رنجبر محمدحسین. تاثیر رعایت فاکتورهای اخلاقی توسط برندها در تصمیم گیری خرید مشتریان. اخلاق در علوم و فناوری[Internet]. 1401؛17(4 ):175-181. Available from: https://sid.ir/paper/1139254/fa
IEEE:
کپیفرزام بحرینی، اسماعیل حسن پور قروقچی، وحیدرضا میرابی، و محمدحسین رنجبر، “تاثیر رعایت فاکتورهای اخلاقی توسط برندها در تصمیم گیری خرید مشتریان،” اخلاق در علوم و فناوری، vol. 17، no. 4 ، pp. 175–181، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1139254/fa