APA:
کپیمحمدیان، جواد، بهبودی، امید، و رمضانی، یوسف. (1402). نقش تعصب های فردی در رفتار خرید آنلاین با توجه به میانجیگری قوم گرایی مصرفکنندگان (مورد مطالعه: برندهای داخلی پوشاک در اینستاگرام). رسانه، 34(1 (130 پیاپی) )، 189-211. SID. https://sid.ir/paper/1141522/fa
Vancouver:
کپیمحمدیان جواد، بهبودی امید، رمضانی یوسف. نقش تعصب های فردی در رفتار خرید آنلاین با توجه به میانجیگری قوم گرایی مصرفکنندگان (مورد مطالعه: برندهای داخلی پوشاک در اینستاگرام). رسانه[Internet]. 1402؛34(1 (130 پیاپی) ):189-211. Available from: https://sid.ir/paper/1141522/fa
IEEE:
کپیجواد محمدیان، امید بهبودی، و یوسف رمضانی، “نقش تعصب های فردی در رفتار خرید آنلاین با توجه به میانجیگری قوم گرایی مصرفکنندگان (مورد مطالعه: برندهای داخلی پوشاک در اینستاگرام)،” رسانه، vol. 34، no. 1 (130 پیاپی) ، pp. 189–211، 1402، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1141522/fa