APA:
کپیقره داغی، ایرج، رضایی، علی اکبر، قیومی، عباسعلی، و صالحی امیری، سیدرضا. (1402). سهم تبلیغات محصولات فرهنگی در فضای رسانه ای ایران و تبیین مدل مناسب تبلیغاتی. رسانه، 34(1 (130 پیاپی) )، 119-142. SID. https://sid.ir/paper/1141543/fa
Vancouver:
کپیقره داغی ایرج، رضایی علی اکبر، قیومی عباسعلی، صالحی امیری سیدرضا. سهم تبلیغات محصولات فرهنگی در فضای رسانه ای ایران و تبیین مدل مناسب تبلیغاتی. رسانه[Internet]. 1402؛34(1 (130 پیاپی) ):119-142. Available from: https://sid.ir/paper/1141543/fa
IEEE:
کپیایرج قره داغی، علی اکبر رضایی، عباسعلی قیومی، و سیدرضا صالحی امیری، “سهم تبلیغات محصولات فرهنگی در فضای رسانه ای ایران و تبیین مدل مناسب تبلیغاتی،” رسانه، vol. 34، no. 1 (130 پیاپی) ، pp. 119–142، 1402، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1141543/fa