Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

102
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

52
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

مطالعه اثرات افزایش خودکار آمدی و انگیزه بر بهبود عملکرد تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در مقایسه با روش های سنتی

نویسندگان

شریفیان اعظم

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 بر اساس تحقیقات, مطالعه افزایش خودکار آمدی و انگیزه می تواند تاثیرات مثبت زیادی بر بهبود عملکرد تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان داشته باشد. این روش ها معمولاً باعث افزایش تمرکز و تعهد دانش آموزان به یادگیری می شوند. از جمله تاثیرات مثبت مطالعه افزایش خودکار آمدی و انگیزه می توان به افزایش میزان حضور و فعالیت در کلاس, افزایش تمایل به یادگیری و ارتقاء اعتماد به نفس اشاره کرد. به عنوان مثال, اگر یک سیستم آموزشی از مطالعه خودکار آمدی و انگیزه بهره ببرد, ممکن است بتواند باعث افزایش میزان حضور دانش آموزان در کلاس, افزایش تمایل آن ها به یادگیری مطالب و ارتقاء اعتماد به نفس آن ها شود. این امور می توانند بهبود عملکرد تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان را تسهیل کنند. به طور خلاصه, مطالعه افزایش خودکار آمدی و انگیزه می تواند تاثیرات مثبتی بر بهبود عملکرد تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان داشته باشد و از روش های سنتی معمولاً بهتر عمل کند. با این تاثیرات مثبت, مطالعه افزایش خودکار آمدی و انگیزه به عنوان یک روش نوین و موثر می تواند در بهبود عملکرد تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مؤثر باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شریفیان، اعظم. (1402). مطالعه اثرات افزایش خودکار آمدی و انگیزه بر بهبود عملکرد تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در مقایسه با روش های سنتی. کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت، تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش. SID. https://sid.ir/paper/1145476/fa

    Vancouver: کپی

    شریفیان اعظم. مطالعه اثرات افزایش خودکار آمدی و انگیزه بر بهبود عملکرد تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در مقایسه با روش های سنتی. 1402. Available from: https://sid.ir/paper/1145476/fa

    IEEE: کپی

    اعظم شریفیان، “مطالعه اثرات افزایش خودکار آمدی و انگیزه بر بهبود عملکرد تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در مقایسه با روش های سنتی،” presented at the کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت، تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش. 1402، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1145476/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا