Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

37
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

27
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

چگونه می توان یکنواختی درس تاریخ را در کلاس مدیریت کرد؟

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

درس تاریخ یکی از دروس مهم مدرسه است که تا حدود دویست سال پیش تا این اندازه شناخته شده و دارای ارزش نبود. البته این به دلیل شناخت محدود مورخان و مردم از سرگذشت پیشینیان شان بود. این درس به دلیل اهمیت بالایی که دارد, باید به صورتی مورد آموزش قرار بگیرد که برای مخاطب, علاوه بر قابلیت حفظ کردن, قابلیت درک کردن هم داشته باشد. اما مشکل اینجاست که برای آموزش این درس, همیشه از روش های قدیمی و خصوصاً سخنرانی استفاده می شود و از آنجا که تاریخ, درسی حفظ کردنی است, این نوع آموزش برای مخاطب, درس تاریخ را خسته کننده و یکنواخت می کند؛ در نتیجه دبیر تاریخ باید به گونه ای آموزش تاریخ در کلاس را مدیریت کند که هم یکنواختی کلاس درس از بین برود و هم اشتیاق دانش آموزان به مطالعه درس تاریخ را بالا ببرد. در این مقاله قصد داریم برای معرفی و آشنایی با پژوهش هایی که در این زمینه نوشته شده اشاره کرده و جهت بهبود مدیریت یکنواختی درس تاریخ, پیشنهاداتی هم در این راستا ارائه دهیم.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عاشوری کمامردخی، سمیه. (1402). چگونه می توان یکنواختی درس تاریخ را در کلاس مدیریت کرد؟. کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت، تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش. SID. https://sid.ir/paper/1145652/fa

    Vancouver: کپی

    عاشوری کمامردخی سمیه. چگونه می توان یکنواختی درس تاریخ را در کلاس مدیریت کرد؟. 1402. Available from: https://sid.ir/paper/1145652/fa

    IEEE: کپی

    سمیه عاشوری کمامردخی، “چگونه می توان یکنواختی درس تاریخ را در کلاس مدیریت کرد؟،” presented at the کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت، تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش. 1402، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1145652/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا