مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

49
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

34
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

شیوه ها و راهکار های ارزشیابی تکوینی معلمان در محیط های یادگیری مجازی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

ارزشیابی تکوینی در محیط یادگیری مجازی توسط معلمان مسیری است که می توانیم جهت دستیابی به سطوح بالاتر آموزش و ارزیابی استفاده کنیم. این پژوهش با روش تحلیلی-توصیفی انجام پذیرفته و روش تنظیم این تحقیق به شیوه سنتزپژوهی بوده و به صورت تحلیلی-کیفی است و در آن با استناد به شیوه سنتزپژوهی روبرتس و الهام گرفتن از شاخص های بلک و ویلیام بهره گرفته شده است. جامعه در این تحقیق تمام مقالات مرتبط با کلید واژه های مذکور بوده که شامل 624 مقاله که از میان آنها41 نمونه که همپوشانی کامل دارند انتخاب گردیده است. و از بین آنها 21پژوهش داخلی و20پژوهش خارجی بودند. دستاورد های حاصل از این پژوهش نشاد داد برای ارزشیابی تکوینی در محیط مجازی توسط معلمان باید به شاخه ها از جمله: (1-ارائه بازخورد فوری و سازنده, 2-سنجش همتایان و کار در گروه, 3-خودارزیابی آنلاین فراگیر, 4-در گیر کردن فراگیر با فرایندهای یادگیری, 5-سهولت در دسترسی پذیری و انعطاف) و زیر شاخه های هرکدام اهتمام ورزید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    اکرم قوشچی، شیرزاد، و کیهان، جواد. (1402). شیوه ها و راهکار های ارزشیابی تکوینی معلمان در محیط های یادگیری مجازی. کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. SID. https://sid.ir/paper/1145690/fa

    Vancouver: کپی

    اکرم قوشچی شیرزاد، کیهان جواد. شیوه ها و راهکار های ارزشیابی تکوینی معلمان در محیط های یادگیری مجازی. 1402. Available from: https://sid.ir/paper/1145690/fa

    IEEE: کپی

    شیرزاد اکرم قوشچی، و جواد کیهان، “شیوه ها و راهکار های ارزشیابی تکوینی معلمان در محیط های یادگیری مجازی،” presented at the کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. 1402، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1145690/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button