مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

86
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

55
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

مدیریت کارآفرینی در توسعه برندسازی مد و لباس

نویسندگان

شهبازی سارا

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 امروزه یکی از مهمترین دلایل موفقیت در حوزه مد و لباس داشتن یک برند است, چراکه برند یک هویت و شناختی در ذهن مشتریان ایجاد کرده و مسیر موفقیت را هموار تر می کند. از طرفی برندسازی مد نیز به افراد این امکان را می دهد تا شخصیت های منحصر به فرد خود را بیان کنند. اما در این میان میتوان برای تقویت و توسعه برندسازی در صنعت مد و لباس از شاخص های مدیریت کارآفرینانی در جهت توسعه برند و برندسازی استفاده نمود, چراکه تمرکز بر کارآفرینی باعث بهبود عملکرد هر سازمان میشود, و مدیریت کارآفرینانه بر بازارگرایی هر سازمانی تأثیر مثبت و معناداری دارد. بنابراین پرسش اصلی مطرح شده در این پژوهش این است که: چگونه مدیریت کارآفرینی در توسعه برندسازی مد و لباس نقش خود را ایفا می کند؟ نتایج به دست آمده در این پژوهش گواه آن است که؛ کارآفرینی مستلزم نوعی خلاقیت و نوآوری است و کارآفرینان ایده های خلاقانه خود را از طریق انجام فعالیت های هدفمند به واقعیت تبدیل می کنند, بنابراین میتوان از مدیریت کارآفرینی در برندسازی نیز استفاده کرد. به این صورت که به کمک مدیر کارآفرین, فرد نوآوری که با شناسایی فرصت ها بسیج منابع و قبول مخاطرات کسب و کاری را برای عرضه محصول و یا خدمتی جدید بازار با هدف کسب سود موفقیت راه اندازی می کند, میتوان در جذب نیروهای خلاق در زمینه مد و لباس و همچنین برندسازی و به کارگیری نوآوری در برندسازی مد و لباس استفاده کرد. همچنین از آنجایی که نوآوری, خلاقیت در کارآفرینی باعث بالا بردن موفقیت شغلی می شود, بنابراین توجه دقیق به خلاقیت در کارآفرینی به خوبی نشان می دهد که میتوان از آن جهت موفقیت در توسعه برندسازی مد و لباس نیز بهره گرفت.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شهبازی، سارا. (1403). مدیریت کارآفرینی در توسعه برندسازی مد و لباس. کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. SID. https://sid.ir/paper/1148571/fa

    Vancouver: کپی

    شهبازی سارا. مدیریت کارآفرینی در توسعه برندسازی مد و لباس. 1403. Available from: https://sid.ir/paper/1148571/fa

    IEEE: کپی

    سارا شهبازی، “مدیریت کارآفرینی در توسعه برندسازی مد و لباس،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. 1403، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1148571/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button