APA:
کپیموتمنی، علیرضا، رستگار، عباسعلی، و همتی، امین. (1394). الگوی نظام مند افزایش سودآوری ازطریق مدیریت ارتباط با مشتری. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 14(3 (پیاپی 23) )، 117-137. SID. https://sid.ir/paper/115492/fa
Vancouver:
کپیموتمنی علیرضا، رستگار عباسعلی، همتی امین. الگوی نظام مند افزایش سودآوری ازطریق مدیریت ارتباط با مشتری. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1394؛14(3 (پیاپی 23) ):117-137. Available from: https://sid.ir/paper/115492/fa
IEEE:
کپیعلیرضا موتمنی، عباسعلی رستگار، و امین همتی، “الگوی نظام مند افزایش سودآوری ازطریق مدیریت ارتباط با مشتری،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 14، no. 3 (پیاپی 23) ، pp. 117–137، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115492/fa