APA:
کپیرضوانی، حمیدرضا، و روحانی، امیررضا. (1394). الگوی گونه شناسی راهبردهای محصول در کسب و کارهای کوچک و متوسط. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 14(2 (پیاپی 22) )، 179-200. SID. https://sid.ir/paper/115507/fa
Vancouver:
کپیرضوانی حمیدرضا، روحانی امیررضا. الگوی گونه شناسی راهبردهای محصول در کسب و کارهای کوچک و متوسط. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1394؛14(2 (پیاپی 22) ):179-200. Available from: https://sid.ir/paper/115507/fa
IEEE:
کپیحمیدرضا رضوانی، و امیررضا روحانی، “الگوی گونه شناسی راهبردهای محصول در کسب و کارهای کوچک و متوسط،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 14، no. 2 (پیاپی 22) ، pp. 179–200، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115507/fa