APA:
کپیدینی ترکمانی، پوریا. (1390). شناسایی و اولویت بندی بازارهای هدف محصولات صادراتی صنایع مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات. اقتصاد و تجارت نوین، 7(25-26)، 187-215. SID. https://sid.ir/paper/118630/fa
Vancouver:
کپیدینی ترکمانی پوریا. شناسایی و اولویت بندی بازارهای هدف محصولات صادراتی صنایع مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات. اقتصاد و تجارت نوین[Internet]. 1390؛7(25-26):187-215. Available from: https://sid.ir/paper/118630/fa
IEEE:
کپیپوریا دینی ترکمانی، “شناسایی و اولویت بندی بازارهای هدف محصولات صادراتی صنایع مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات،” اقتصاد و تجارت نوین، vol. 7، no. 25-26، pp. 187–215، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/118630/fa