APA:
کپیافخمی، احمد، و ترابی، مصطفی. (1390). تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت مشتریان در تجارت الکترونیکی B2C (موردکاوی: بیمه اینترنتی ایران و البرز). اقتصاد و تجارت نوین، 7(25-26)، 217-232. SID. https://sid.ir/paper/118631/fa
Vancouver:
کپیافخمی احمد، ترابی مصطفی. تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت مشتریان در تجارت الکترونیکی B2C (موردکاوی: بیمه اینترنتی ایران و البرز). اقتصاد و تجارت نوین[Internet]. 1390؛7(25-26):217-232. Available from: https://sid.ir/paper/118631/fa
IEEE:
کپیاحمد افخمی، و مصطفی ترابی، “تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت مشتریان در تجارت الکترونیکی B2C (موردکاوی: بیمه اینترنتی ایران و البرز)،” اقتصاد و تجارت نوین، vol. 7، no. 25-26، pp. 217–232، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/118631/fa