APA:
کپیعریضی سامانی، سیدحمیدرضا، و مرتضوی، نرگس السادات. (1393). اثر تعاملی نوع آگهی و محیط تصمیم گیری بر مدل ذهنی مصرف کننده با توجه به حساسیت به قیمت و اندازه مجموعه مورد نظر. روانشناسی معاصر، 9(1)، 29-42. SID. https://sid.ir/paper/120148/fa
Vancouver:
کپیعریضی سامانی سیدحمیدرضا، مرتضوی نرگس السادات. اثر تعاملی نوع آگهی و محیط تصمیم گیری بر مدل ذهنی مصرف کننده با توجه به حساسیت به قیمت و اندازه مجموعه مورد نظر. روانشناسی معاصر[Internet]. 1393؛9(1):29-42. Available from: https://sid.ir/paper/120148/fa
IEEE:
کپیسیدحمیدرضا عریضی سامانی، و نرگس السادات مرتضوی، “اثر تعاملی نوع آگهی و محیط تصمیم گیری بر مدل ذهنی مصرف کننده با توجه به حساسیت به قیمت و اندازه مجموعه مورد نظر،” روانشناسی معاصر، vol. 9، no. 1، pp. 29–42، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/120148/fa