APA:
کپیعریضی سامانی، سیدحمیدرضا، و مرتضوی، نرگس السادات. (1393). اثر آگهی بر حساسیت نسبت به قیمت کالا با توجه به مدل ذهنی مشتری به عنوان متغیر میانجی. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، 15(1 (پیاپی 55))، 99-112. SID. https://sid.ir/paper/163716/fa
Vancouver:
کپیعریضی سامانی سیدحمیدرضا، مرتضوی نرگس السادات. اثر آگهی بر حساسیت نسبت به قیمت کالا با توجه به مدل ذهنی مشتری به عنوان متغیر میانجی. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی[Internet]. 1393؛15(1 (پیاپی 55)):99-112. Available from: https://sid.ir/paper/163716/fa
IEEE:
کپیسیدحمیدرضا عریضی سامانی، و نرگس السادات مرتضوی، “اثر آگهی بر حساسیت نسبت به قیمت کالا با توجه به مدل ذهنی مشتری به عنوان متغیر میانجی،” دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، vol. 15، no. 1 (پیاپی 55)، pp. 99–112، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/163716/fa