APA:
کپیشریفی رنانی، حسین، و حاجی پور، مرضیه. (1390). نقش فناوری اطلاعات در بهبود پاسخگویی به مشتریان از دیدگاه مدیران و کارکنان بانک. اخلاق در علوم و فناوری، 6(3)، 20-29. SID. https://sid.ir/paper/122608/fa
Vancouver:
کپیشریفی رنانی حسین، حاجی پور مرضیه. نقش فناوری اطلاعات در بهبود پاسخگویی به مشتریان از دیدگاه مدیران و کارکنان بانک. اخلاق در علوم و فناوری[Internet]. 1390؛6(3):20-29. Available from: https://sid.ir/paper/122608/fa
IEEE:
کپیحسین شریفی رنانی، و مرضیه حاجی پور، “نقش فناوری اطلاعات در بهبود پاسخگویی به مشتریان از دیدگاه مدیران و کارکنان بانک،” اخلاق در علوم و فناوری، vol. 6، no. 3، pp. 20–29، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/122608/fa