Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,129
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

683
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش فناوری اطلاعات در بهبود پاسخگویی به مشتریان از دیدگاه مدیران و کارکنان بانک

صفحات

 صفحه شروع 20 | صفحه پایان 29

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    شریفی رنانی، حسین، و حاجی پور، مرضیه. (1390). نقش فناوری اطلاعات در بهبود پاسخگویی به مشتریان از دیدگاه مدیران و کارکنان بانک. اخلاق در علوم و فناوری، 6(3)، 20-29. SID. https://sid.ir/paper/122608/fa

    Vancouver: کپی

    شریفی رنانی حسین، حاجی پور مرضیه. نقش فناوری اطلاعات در بهبود پاسخگویی به مشتریان از دیدگاه مدیران و کارکنان بانک. اخلاق در علوم و فناوری[Internet]. 1390؛6(3):20-29. Available from: https://sid.ir/paper/122608/fa

    IEEE: کپی

    حسین شریفی رنانی، و مرضیه حاجی پور، “نقش فناوری اطلاعات در بهبود پاسخگویی به مشتریان از دیدگاه مدیران و کارکنان بانک،” اخلاق در علوم و فناوری، vol. 6، no. 3، pp. 20–29، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/122608/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا