APA:
کپیبراری، مجتبی، و رنجبریان، بهرام. (1390). رعایت اخلاق در فروش و تاثیر آن بر کیفیت رابطه مشتری با سازمان (مورد مطالعه: یکی از شرکت های فعال در زمینه پوشاک مردانه در شهرستان تهران). اخلاق در علوم و فناوری، 6(4)، 53-62. SID. https://sid.ir/paper/122825/fa
Vancouver:
کپیبراری مجتبی، رنجبریان بهرام. رعایت اخلاق در فروش و تاثیر آن بر کیفیت رابطه مشتری با سازمان (مورد مطالعه: یکی از شرکت های فعال در زمینه پوشاک مردانه در شهرستان تهران). اخلاق در علوم و فناوری[Internet]. 1390؛6(4):53-62. Available from: https://sid.ir/paper/122825/fa
IEEE:
کپیمجتبی براری، و بهرام رنجبریان، “رعایت اخلاق در فروش و تاثیر آن بر کیفیت رابطه مشتری با سازمان (مورد مطالعه: یکی از شرکت های فعال در زمینه پوشاک مردانه در شهرستان تهران)،” اخلاق در علوم و فناوری، vol. 6، no. 4، pp. 53–62، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/122825/fa