APA:
کپیبریم نژاد، ولی، و شم آبادی، محمدعلی. (1386). نقش شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی در بازاریابی محصولات نیچ. اقتصاد کشاورزی (اقتصاد و کشاورزی)، 1(3 (ویژه نامه ششمین کنفرانس اقتصاد کشاورزی ایران))، 139-157. SID. https://sid.ir/paper/124556/fa
Vancouver:
کپیبریم نژاد ولی، شم آبادی محمدعلی. نقش شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی در بازاریابی محصولات نیچ. اقتصاد کشاورزی (اقتصاد و کشاورزی)[Internet]. 1386؛1(3 (ویژه نامه ششمین کنفرانس اقتصاد کشاورزی ایران)):139-157. Available from: https://sid.ir/paper/124556/fa
IEEE:
کپیولی بریم نژاد، و محمدعلی شم آبادی، “نقش شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی در بازاریابی محصولات نیچ،” اقتصاد کشاورزی (اقتصاد و کشاورزی)، vol. 1، no. 3 (ویژه نامه ششمین کنفرانس اقتصاد کشاورزی ایران)، pp. 139–157، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/124556/fa