مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,377
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی در بازاریابی محصولات نیچ

صفحات

 صفحه شروع 139 | صفحه پایان 157

چکیده

 استراتژی تعیین هدف محصولات برای بازارهای خاص نسبت به گروه های کوچک مشتریان تا بازارهای بزرگ را اصطلاحا بازاریابی نیچ می نامند. بازاریابی نیچ بر روی بدست آوردن محصولات مناسب برای افراد مناسب در مکان مناسب و در زمان مناسب متمرکز می گردد. بازاریابی نیچ به ترجیحات منحصر بفرد و نیازهای فردی مشتریان خاص واکنش نشان می دهد. به آنها چیزی می دهد که خواهان آن هستند تا اینکه سعی کند آنها را متقاعد سازد که آنها نیز هر چیزی که دیگران می خواهند را بپذیرند. محصول منحصر بفردتر, پاداش بالقوه بالاتری از نظر ارزشی نسبت به محصولات موجود در بازارهای انبوه دارد. بازارهای نیچ بر روی ارزش تاکید می کنند تا هزینه؛ بنابراین از رقابت چهره به چهره با بازاریاب های انبوه اجتناب می کند. تعاونی ها به عنوان رشته فعالیت هایی با مقیاس کوچک و متوسط جهت رقابت در بازار ممکن است با مشکلاتی نظیر کمبود سرمایه, پایین بودن قدرت چانه زنی, عدم شناخت بازار هدف و ... در سطوح کلان روبرو باشند. به همین دلیل در جهت توانمندسازی این تشکل ها ضمن انجام فعالیتهای دیگر, شناخت بازارهای ویژه در مکانهای خاص و مشتریان خاص می تواند در فعالیتهای بازاریابی آنها نقش موثری داشته باشد. این مقاله ضمن شرح اصول و روشهای بازاریابی نیچ, به بررسی روشها و محصولاتی خواهد پرداخت که تعاونی ها را قادر می سازد در این نوع بازاریابی سرمایه گذاری نمایند.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

بریم نژاد، ولی، و شم آبادی، محمدعلی. (1386). نقش شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی در بازاریابی محصولات نیچ. اقتصاد کشاورزی (اقتصاد و کشاورزی)، 1(3 (ویژه نامه ششمین کنفرانس اقتصاد کشاورزی ایران))، 139-157. SID. https://sid.ir/paper/124556/fa

Vancouver: کپی

بریم نژاد ولی، شم آبادی محمدعلی. نقش شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی در بازاریابی محصولات نیچ. اقتصاد کشاورزی (اقتصاد و کشاورزی)[Internet]. 1386؛1(3 (ویژه نامه ششمین کنفرانس اقتصاد کشاورزی ایران)):139-157. Available from: https://sid.ir/paper/124556/fa

IEEE: کپی

ولی بریم نژاد، و محمدعلی شم آبادی، “نقش شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی در بازاریابی محصولات نیچ،” اقتصاد کشاورزی (اقتصاد و کشاورزی)، vol. 1، no. 3 (ویژه نامه ششمین کنفرانس اقتصاد کشاورزی ایران)، pp. 139–157، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/124556/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    فایل موجود نیست.
    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button