APA:
کپیبلبلی، سمانه، و شفیع پور مطلق، فاطمه. (1398). الگوی تعیین عوامل مؤثر بر ادراک چابکی در تدریس(مورد مطالعه؛ دانش آموزان دورة متوسطه آموزش و پرورش شهر اصفهان). پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 16(34 (پیاپی 61) )، 85-93. SID. https://sid.ir/paper/127285/fa
Vancouver:
کپیبلبلی سمانه، شفیع پور مطلق فاطمه. الگوی تعیین عوامل مؤثر بر ادراک چابکی در تدریس(مورد مطالعه؛ دانش آموزان دورة متوسطه آموزش و پرورش شهر اصفهان). پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1398؛16(34 (پیاپی 61) ):85-93. Available from: https://sid.ir/paper/127285/fa
IEEE:
کپیسمانه بلبلی، و فاطمه شفیع پور مطلق، “الگوی تعیین عوامل مؤثر بر ادراک چابکی در تدریس(مورد مطالعه؛ دانش آموزان دورة متوسطه آموزش و پرورش شهر اصفهان)،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 16، no. 34 (پیاپی 61) ، pp. 85–93، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127285/fa