APA:
کپیعظیمی، محمد، ادیب، یوسف، پیری، موسی، و کیانی، قربان. (1395). تاثیر اجرای شیوه های مختلف یادگیری مشارکتی بر خودکارآمدی عمومی دانش آموزان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 13(22 (پیاپی 49))، 99-109. SID. https://sid.ir/paper/127299/fa
Vancouver:
کپیعظیمی محمد، ادیب یوسف، پیری موسی، کیانی قربان. تاثیر اجرای شیوه های مختلف یادگیری مشارکتی بر خودکارآمدی عمومی دانش آموزان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1395؛13(22 (پیاپی 49)):99-109. Available from: https://sid.ir/paper/127299/fa
IEEE:
کپیمحمد عظیمی، یوسف ادیب، موسی پیری، و قربان کیانی، “تاثیر اجرای شیوه های مختلف یادگیری مشارکتی بر خودکارآمدی عمومی دانش آموزان،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 13، no. 22 (پیاپی 49)، pp. 99–109، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127299/fa