APA:
کپیحاتم زاده عربی، الهام، ایزدی، صمد، و هاشمی، سهیلا. (1394). مقایسه عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دوزبانه و تک زبانه دوره ابتدایی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 12(17 (پیاپی 44))، 63-75. SID. https://sid.ir/paper/127317/fa
Vancouver:
کپیحاتم زاده عربی الهام، ایزدی صمد، هاشمی سهیلا. مقایسه عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دوزبانه و تک زبانه دوره ابتدایی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1394؛12(17 (پیاپی 44)):63-75. Available from: https://sid.ir/paper/127317/fa
IEEE:
کپیالهام حاتم زاده عربی، صمد ایزدی، و سهیلا هاشمی، “مقایسه عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دوزبانه و تک زبانه دوره ابتدایی،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 12، no. 17 (پیاپی 44)، pp. 63–75، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127317/fa