APA:
کپینوریان، محمد، و سالم، صدیقه. (1394). چگونگی ارتباط متن و تصویر در کتاب های درسی علوم پایه دوم و ششم ابتدایی ایران در سال تحصیلی 92-91. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 12(19 (پیاپی 46))، 104-116. SID. https://sid.ir/paper/127376/fa
Vancouver:
کپینوریان محمد، سالم صدیقه. چگونگی ارتباط متن و تصویر در کتاب های درسی علوم پایه دوم و ششم ابتدایی ایران در سال تحصیلی 92-91. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1394؛12(19 (پیاپی 46)):104-116. Available from: https://sid.ir/paper/127376/fa
IEEE:
کپیمحمد نوریان، و صدیقه سالم، “چگونگی ارتباط متن و تصویر در کتاب های درسی علوم پایه دوم و ششم ابتدایی ایران در سال تحصیلی 92-91،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 12، no. 19 (پیاپی 46)، pp. 104–116، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127376/fa