APA:
کپیمردانی، ابراهیم، امین بیدختی، علی اکبر، و رضایی، علی محمد. (1397). مدل سازی و تحلیل رابطه بین ویژگی های شناختی معلمین دوره ابتدایی و کاربرد فن آوری های اطلاعات و ارتباطات در فرآیند آموزش و یادگیری. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 15(31 (پیاپی 58) )، 152-164. SID. https://sid.ir/paper/127469/fa
Vancouver:
کپیمردانی ابراهیم، امین بیدختی علی اکبر، رضایی علی محمد. مدل سازی و تحلیل رابطه بین ویژگی های شناختی معلمین دوره ابتدایی و کاربرد فن آوری های اطلاعات و ارتباطات در فرآیند آموزش و یادگیری. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1397؛15(31 (پیاپی 58) ):152-164. Available from: https://sid.ir/paper/127469/fa
IEEE:
کپیابراهیم مردانی، علی اکبر امین بیدختی، و علی محمد رضایی، “مدل سازی و تحلیل رابطه بین ویژگی های شناختی معلمین دوره ابتدایی و کاربرد فن آوری های اطلاعات و ارتباطات در فرآیند آموزش و یادگیری،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 15، no. 31 (پیاپی 58) ، pp. 152–164، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127469/fa