APA:
کپیگودرزی، غلامرضا، و رمضان پورنامقی، امین. (1389). بررسی نقش مدیریت راهبردی هزینه در رضایت مشتری؛ نمونه مطالعه, گروه صنعتی ایران خودرو. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، 4(2 (پیاپی 8))، 149-182. SID. https://sid.ir/paper/129832/fa
Vancouver:
کپیگودرزی غلامرضا، رمضان پورنامقی امین. بررسی نقش مدیریت راهبردی هزینه در رضایت مشتری؛ نمونه مطالعه, گروه صنعتی ایران خودرو. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)[Internet]. 1389؛4(2 (پیاپی 8)):149-182. Available from: https://sid.ir/paper/129832/fa
IEEE:
کپیغلامرضا گودرزی، و امین رمضان پورنامقی، “بررسی نقش مدیریت راهبردی هزینه در رضایت مشتری؛ نمونه مطالعه, گروه صنعتی ایران خودرو،” اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، vol. 4، no. 2 (پیاپی 8)، pp. 149–182، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/129832/fa