APA:
کپیباقری، مصباح الهدی، و حسینی، سیدمحمدحسن. (1395). مدیریت تبلیغ و دعوت رسول اعظم (ص) در برخورد با اهل کتاب با تاکید بر قرآن کریم, مقایسه ای با مفهوم بازاریابی اجتماعی. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، 10(1 (پیاپی 19) )، 59-84. SID. https://sid.ir/paper/129887/fa
Vancouver:
کپیباقری مصباح الهدی، حسینی سیدمحمدحسن. مدیریت تبلیغ و دعوت رسول اعظم (ص) در برخورد با اهل کتاب با تاکید بر قرآن کریم, مقایسه ای با مفهوم بازاریابی اجتماعی. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)[Internet]. 1395؛10(1 (پیاپی 19) ):59-84. Available from: https://sid.ir/paper/129887/fa
IEEE:
کپیمصباح الهدی باقری، و سیدمحمدحسن حسینی، “مدیریت تبلیغ و دعوت رسول اعظم (ص) در برخورد با اهل کتاب با تاکید بر قرآن کریم, مقایسه ای با مفهوم بازاریابی اجتماعی،” اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، vol. 10، no. 1 (پیاپی 19) ، pp. 59–84، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/129887/fa