مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,263
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

896
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

عوامل موثر بر قصد ادامه استفاده مشتریان بانکداری اینترنتی (مورد مطالعه: بانک ملی ایران)

صفحات

 صفحه شروع 66 | صفحه پایان 97

چکیده

 با توجه به سرمایه گذاری فراوانی که در بانکداری اینترنتی انجام شده است, موفقیت نهایی بانکداری اینترنتی بیشتر منوط به استفاده مستمر و ادامه دار مشتریان می باشد تا پذیرش اولیه, اما تاکنون بیشتر تحقیقات انجام شده در حوزه پذیرش بانکداری اینترنتی بوده است و به حوزه پس از پذیرش توجهی نشده است. لذا برای پرکردن شکاف تحقیقاتی موجود, در این تحقیق با استفاده از مدل قصد ادامه استفاده, مدل موفقیت سیستمهای اطلاعاتی و سازه اعتماد مدلی جهت بررسی عوامل موثر بر قصد ادامه استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی ارائه شده است. بر اساس پاسخ 443 کاربر, روش مدلسازی معادلات ساختاری جهت تایید مدل استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد که رضایت, اعتماد و فایده مندی ادراک شده از عوامل اصلی پیش بینی قصد ادامه استفاده بانکداری اینترنتی می باشند. اعتماد, فایده مندی ادراک شده و تایید انتظارات توسط کیفیت سیستم, کیفیت اطلاعات و کیفیت خدمات تعیین می شوند. مدل پیشنهادی 66.6 درصد از واریانس قصد ادامه استفاده از بانکداری اینترنتی را توضیح می دهد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نبوی، علی، تقوی فرد، محمدتقی، حنفی زاده، پیام، و تقوا، محمدرضا. (1394). عوامل موثر بر قصد ادامه استفاده مشتریان بانکداری اینترنتی (مورد مطالعه: بانک ملی ایران). علوم مدیریت ایران، 10(38)، 66-97. SID. https://sid.ir/paper/130315/fa

    Vancouver: کپی

    نبوی علی، تقوی فرد محمدتقی، حنفی زاده پیام، تقوا محمدرضا. عوامل موثر بر قصد ادامه استفاده مشتریان بانکداری اینترنتی (مورد مطالعه: بانک ملی ایران). علوم مدیریت ایران[Internet]. 1394؛10(38):66-97. Available from: https://sid.ir/paper/130315/fa

    IEEE: کپی

    علی نبوی، محمدتقی تقوی فرد، پیام حنفی زاده، و محمدرضا تقوا، “عوامل موثر بر قصد ادامه استفاده مشتریان بانکداری اینترنتی (مورد مطالعه: بانک ملی ایران)،” علوم مدیریت ایران، vol. 10، no. 38، pp. 66–97، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/130315/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button