APA:
کپینبوی، علی، تقوی فرد، محمدتقی، حنفی زاده، پیام، و تقوا، محمدرضا. (1394). عوامل موثر بر قصد ادامه استفاده مشتریان بانکداری اینترنتی (مورد مطالعه: بانک ملی ایران). علوم مدیریت ایران، 10(38)، 66-97. SID. https://sid.ir/paper/130315/fa
Vancouver:
کپینبوی علی، تقوی فرد محمدتقی، حنفی زاده پیام، تقوا محمدرضا. عوامل موثر بر قصد ادامه استفاده مشتریان بانکداری اینترنتی (مورد مطالعه: بانک ملی ایران). علوم مدیریت ایران[Internet]. 1394؛10(38):66-97. Available from: https://sid.ir/paper/130315/fa
IEEE:
کپیعلی نبوی، محمدتقی تقوی فرد، پیام حنفی زاده، و محمدرضا تقوا، “عوامل موثر بر قصد ادامه استفاده مشتریان بانکداری اینترنتی (مورد مطالعه: بانک ملی ایران)،” علوم مدیریت ایران، vol. 10، no. 38، pp. 66–97، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/130315/fa