APA:
کپیدیواندری، علی، حقیقی، محمد، و عابدی، احسان. (1390). ارائه مدلی مفهومی جهت تبیین عوامل کلیدی موثر بر تصمیم خرید مشتریان بانکداری اینترنتی بانک ملت. پژوهشنامه اقتصادی، 11(4 (پیاپی 43))، 53-74. SID. https://sid.ir/paper/67154/fa
Vancouver:
کپیدیواندری علی، حقیقی محمد، عابدی احسان. ارائه مدلی مفهومی جهت تبیین عوامل کلیدی موثر بر تصمیم خرید مشتریان بانکداری اینترنتی بانک ملت. پژوهشنامه اقتصادی[Internet]. 1390؛11(4 (پیاپی 43)):53-74. Available from: https://sid.ir/paper/67154/fa
IEEE:
کپیعلی دیواندری، محمد حقیقی، و احسان عابدی، “ارائه مدلی مفهومی جهت تبیین عوامل کلیدی موثر بر تصمیم خرید مشتریان بانکداری اینترنتی بانک ملت،” پژوهشنامه اقتصادی، vol. 11، no. 4 (پیاپی 43)، pp. 53–74، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/67154/fa