APA:
کپیرحمان سرشت، حسین، و بحرینی زاده، منیجه. (1385). مدلی برای ارزش گذاری علایم تجاری از دیدگاه مصرف کنندگان: پژوهشی در استانهای بوشهر و فارس. علوم مدیریت ایران، 1(4)، 291-53. SID. https://sid.ir/paper/130334/fa
Vancouver:
کپیرحمان سرشت حسین، بحرینی زاده منیجه. مدلی برای ارزش گذاری علایم تجاری از دیدگاه مصرف کنندگان: پژوهشی در استانهای بوشهر و فارس. علوم مدیریت ایران[Internet]. 1385؛1(4):291-53. Available from: https://sid.ir/paper/130334/fa
IEEE:
کپیحسین رحمان سرشت، و منیجه بحرینی زاده، “مدلی برای ارزش گذاری علایم تجاری از دیدگاه مصرف کنندگان: پژوهشی در استانهای بوشهر و فارس،” علوم مدیریت ایران، vol. 1، no. 4، pp. 291–53، 1385، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/130334/fa