APA:
کپیمیرابی، وحیدرضا، و تقی پوربنام، فرشاد. (1390). بررسی نقش علایم تجاری و سایر عوامل موثر بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی شرکت پارس خزر). مدیریت کسب و کار، 3(12)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/493854/fa
Vancouver:
کپیمیرابی وحیدرضا، تقی پوربنام فرشاد. بررسی نقش علایم تجاری و سایر عوامل موثر بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی شرکت پارس خزر). مدیریت کسب و کار[Internet]. 1390؛3(12):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/493854/fa
IEEE:
کپیوحیدرضا میرابی، و فرشاد تقی پوربنام، “بررسی نقش علایم تجاری و سایر عوامل موثر بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی شرکت پارس خزر)،” مدیریت کسب و کار، vol. 3، no. 12، pp. 0–0، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/493854/fa